OAGVM Suliblog

Hőn szeretett iskolánk átlagos, vagy éppenséggel nagyon nem átlagos napjairól szól ez a blog, ahova úgy özönlenek be reggelente kedves diáktársaim -akik között természetesen én is ott rejtőzöm- mint tavaszi illatos szellővel elkábított kis méhek, akik csak boldogságra, meg egy kis virágporra vágynak. Ezen a blogon keresztül szeretném üdvözletemet küldeni mindazoknak akik nap mint nap próbálják szebbnél szebbé varázsolni tökéletlen hétköznapjaimat, akik néha elég erős "tudásátadásikényszer"-ben szenvednek! Mindenesetre azé remélem egyszer majd lesz pár ember aki olvassa majd ezt az újkori fiatalság társadalmának egyik kedvelt eszközének számító imidzsformáló és -kiegészítő hatással bíró internetes csodát. u.i.: GimEko powa!!! :-O :D

Utolsó kommentek

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • hihihaha: Szia, hát gratulálok, az összefoglalódhoz, bár hosszúnak tűnik tényleg csak a minimálisat írtad le... (2008.12.15. 21:50) Wien - Lackenhof :P
  • Mad_EkoMan: bocsi, most nézem, kicsit hosszúra sikeredett, de még így sem írtam le mindent. jóvoltna!:P .D (2008.12.15. 21:20) Wien - Lackenhof :P
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • Keisha: sportnap nah ...igen ,kiváncsi leszek h a drága osztályommal mit hozunk ossze.. amatorok amatorje... (2008.12.15. 19:16) Várható
  • Keisha: vagy ittvannak meg a jomagam felék ..akik masok szorakoztatásával toltik utolso perceiket is :) ... (2008.12.15. 19:10) 10 perc mindenkinek jár

Hírcsatornák

Eltelt egy hó

2008.10.04. 13:22 | Mad_EkoMan | 2 komment

Tegnap volt egy hónapos a blog. Tulajdonképpen ez az első hónap volt a legkritikusabb, vagy legalábbis én így gondoltam. Hogyha nem jut eszembe, hogy kirakjam a faliújságra a reklámot, lehet hogy mostanra abbahagytam volna a kis látogatottság miatt. Viszont ez -hála az égnek- nem így történt. A mostani látogatottság már felszökik akár napi 25-30-ra is. Csütörtökön, ezen a héten volt eddig a legmagasabb: 32

Ha ez a tendencia fog folytatódni, akkor tényleg lesz szükségem szerkesztőkre, akik segítenek. Például cikkeket írni, ötleteket bedobni, meg hasonlók. De nem reklámozom ezt a dolgot megint, hisz már annyiszor leírtam, hogy szerintem a fületeken jön már ki :D

Kellemes hétvégét Mindenkinek, Hétfőn találkozunk! :))

Fő mottó még mindig : Dobjuk fel a suli életét! :)

Szerk.: Köszönöm szépen Mindenkinek a jó kívánságokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://oagvm-kukac-nagymegyer.blog.hu/api/trackback/id/tr69695782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Távoliember 2008.10.04. 19:22:06

Hajrá, hajrá, hajrá! Amikor esetleg lenne ötletem(ez ritkaság lesz), akkor szívesen segítenék.
Az Erő legyen veled

Picúr :DD 2008.10.04. 21:48:50

Hát sztem a blog naon jou !!!! :DDD
Ugyes vagy!!!! :DDD Csak így tovább!!! Csak birjad!!! Mert szerintem érdemes :DD
Sok sikert a továbbikakban:DDD
süti beállítások módosítása