OAGVM Suliblog

Hőn szeretett iskolánk átlagos, vagy éppenséggel nagyon nem átlagos napjairól szól ez a blog, ahova úgy özönlenek be reggelente kedves diáktársaim -akik között természetesen én is ott rejtőzöm- mint tavaszi illatos szellővel elkábított kis méhek, akik csak boldogságra, meg egy kis virágporra vágynak. Ezen a blogon keresztül szeretném üdvözletemet küldeni mindazoknak akik nap mint nap próbálják szebbnél szebbé varázsolni tökéletlen hétköznapjaimat, akik néha elég erős "tudásátadásikényszer"-ben szenvednek! Mindenesetre azé remélem egyszer majd lesz pár ember aki olvassa majd ezt az újkori fiatalság társadalmának egyik kedvelt eszközének számító imidzsformáló és -kiegészítő hatással bíró internetes csodát. u.i.: GimEko powa!!! :-O :D

Utolsó kommentek

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • hihihaha: Szia, hát gratulálok, az összefoglalódhoz, bár hosszúnak tűnik tényleg csak a minimálisat írtad le... (2008.12.15. 21:50) Wien - Lackenhof :P
  • Mad_EkoMan: bocsi, most nézem, kicsit hosszúra sikeredett, de még így sem írtam le mindent. jóvoltna!:P .D (2008.12.15. 21:20) Wien - Lackenhof :P
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • Keisha: sportnap nah ...igen ,kiváncsi leszek h a drága osztályommal mit hozunk ossze.. amatorok amatorje... (2008.12.15. 19:16) Várható
  • Keisha: vagy ittvannak meg a jomagam felék ..akik masok szorakoztatásával toltik utolso perceiket is :) ... (2008.12.15. 19:10) 10 perc mindenkinek jár

Hírcsatornák

oag Radio

2008.10.27. 16:39 | Mad_EkoMan | 3 komment

Haligali mindenki, újra itt vagyok.

Sulirádió! üzemel, müködik, elindult. örömmel jelentem be. Ma volt az eslo hivatalos 100%-os nap. Ide lehet írni minden olyat, ami a sulirádióval kapcsolatos. Mibol sok, mibol kevés. Kell valami? Nem kell semmi? Bármi egyéb. Segítsünk a rádiósoknak. Hallatszik, hogy még kezdok, de majd csak belerázódnak.

Kérni továbbra is lehet, valoszinuleg ki lesz téve a faliujságra majd a kívánságlista, meg majd ha megtudom, akkor az e-mail címre is lehet küldeni kéréseket. Egyelore ahogy tudom, vegyesek az érzések, bár gonodolom többen vannak mellette mint ellene. Ide le lehet írni mindent. A pozitív és negatív kritikát is szívesen fogadja a csapat. Természetesen a segítség is mehet bármilyen mennyiségben.

Én úgy érzem, hogy jó dolog ez, és támogatom a srácokat, pl. ezzel is itt.:)

 

megj.: az oagvmblog@gmail.com postafiók még mindig él és várja leveleiteket

Címkék: kritika 10 perc eszrevetel

A bejegyzés trackback címe:

https://oagvm-kukac-nagymegyer.blog.hu/api/trackback/id/tr65734753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csege 2008.10.28. 20:06:45

hello
nekem lenne egy kérésem a sulirádióval kapcsolatban, ugyhogy kérném hogy továbbítsd ezt az uzenetet ha netán nem olvasnák azok a bizonyos személyek
-(nemtudom már hogy mikor volt) bombolt a zene, ha lehet akkor ne szoljon olyan hangosan haverommal beszéltem és én nem értettem mit mondtam

de azért egy kis pozitívum is
-igen jok a számok és lenne egy kérésem mikor nincs kívánság akkor a legujabb leg népszerubb zenéket játszátok

koszi
visznet

Távoliember 2008.10.29. 20:09:43

Hello
egyetértek Csegével, tényleg kissé hangos a rádió, nem kell full hangon nyomni. Ezen kívül nekem sincs semmi kifogásom ellene, elég jó a zene.
Esetleg lehetne egy kicsit több szöveget nyomni bele, pl. ma kinek a névnapja van, melyik tanárt köszöntsük(bár ezt nemtom, hogy lehetne megoldani) és hasonlók.
És megintcsak igaza van Csegének, amikor nincs kívánság, lehet a népszerűbbeket játszani. Múltkor néztem a listát, hát páran belebarmoltak valamit, itt azokra a sorokra gondolok, ahol pl. nem vállalják fel a nevüket, de olyat odaírnak, hogy "valami jó szám" és "annak, aki szereti". Inkább ne írna oda semmit. E-mail-t nem nagyon használják a rádióhoz, szerintem, mert ahogy az osztályomban is elnézem, csak annyi a rádióhoz a hozzászólás, hogy "ez milyen jó szám" meg "mér' ilyen hangos?".
Remélem, nem sértettem meg senkit sem, akinek nem inge, ne vegye magára.
Összegezve, kicsit halkabban, kicsit élénkebben. Hajrá!

feriland 2008.10.29. 22:38:36

hát akkor udv :D már a szerkesztőség megkapta, hogy hangos a rádió, de ez nem biztos hogy csak a mi hibánk...arra akarok kilyukadni, hogy kicsit másképp szol az uj epuletben mint a foepuletben, és elég neheéz eltalálni azt a bizonyos pontot, remélem idővel kitapasztaljuk, addigis látogassátok meg a rádio oldalat, ahol szinten tudtok kérni számokat, letolteni meg ilyenek.....www.oagradio.extra.hu
süti beállítások módosítása