OAGVM Suliblog

Hőn szeretett iskolánk átlagos, vagy éppenséggel nagyon nem átlagos napjairól szól ez a blog, ahova úgy özönlenek be reggelente kedves diáktársaim -akik között természetesen én is ott rejtőzöm- mint tavaszi illatos szellővel elkábított kis méhek, akik csak boldogságra, meg egy kis virágporra vágynak. Ezen a blogon keresztül szeretném üdvözletemet küldeni mindazoknak akik nap mint nap próbálják szebbnél szebbé varázsolni tökéletlen hétköznapjaimat, akik néha elég erős "tudásátadásikényszer"-ben szenvednek! Mindenesetre azé remélem egyszer majd lesz pár ember aki olvassa majd ezt az újkori fiatalság társadalmának egyik kedvelt eszközének számító imidzsformáló és -kiegészítő hatással bíró internetes csodát. u.i.: GimEko powa!!! :-O :D

Utolsó kommentek

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • hihihaha: Szia, hát gratulálok, az összefoglalódhoz, bár hosszúnak tűnik tényleg csak a minimálisat írtad le... (2008.12.15. 21:50) Wien - Lackenhof :P
  • Mad_EkoMan: bocsi, most nézem, kicsit hosszúra sikeredett, de még így sem írtam le mindent. jóvoltna!:P .D (2008.12.15. 21:20) Wien - Lackenhof :P
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • Keisha: sportnap nah ...igen ,kiváncsi leszek h a drága osztályommal mit hozunk ossze.. amatorok amatorje... (2008.12.15. 19:16) Várható
  • Keisha: vagy ittvannak meg a jomagam felék ..akik masok szorakoztatásával toltik utolso perceiket is :) ... (2008.12.15. 19:10) 10 perc mindenkinek jár

Hírcsatornák

Finish

2008.11.06. 18:07 | Mad_EkoMan | 5 komment

Választások végeredménye megszületett, sajnos csak a gyoztes nevét tudom, mert kifogtam pont egy olyan termet, ahol nincsen adás, amikor kihirdették a dolgot. Szóval a gyoztes: Fábiánffy Tamás. Ha rosszul írtam a nevét, javítsatok ki kérlek, mert mondom még egyszer, nem láttam írva az egészet egyben,meg nem is hallottam, csak ma reggel a szavazócédulánláttam néhány pillanatra:) Mindenesetre gratulálok neki, és kívánom hogy tudja teljesíteni a célokat, melyeket kituzott maga elé. Gratulálok egyébiránt az egész osztálynak is, hiszen természetesn nem egy személy munkájának köszönheto a dolog.

Ezt szerintem nem sokan tudták eddig, de most tudatom a Kedves publikummal, hogy a héten a mai napig azért nem szólt a sulirádió, mert nem voltak kulcsok. Állítólag elkeveredtek valahol, de ha valakit érdekel az én személyes véleményem, akkor megmondom, hoyg én szabotázsra gyanakszom. De ha tényleg így volt, akkor inkább azok, akiknek nem jon be a musor, azok a fiúknak szóljanak és ok megoldják:)))

Gólyabál: alakul a molekula, én azt mondom!:D Remélem legalább annyian jönnek minden osztályból, mint amennyien tolünk jelentkeztek. Nálunk kb. 16-18 jelentkezo, ami szerintem elég jooo. A buli meg remélem hogy nagyon jóóóó lesz.:) Nem mondom, hogy menjünk minnél tobben, mert ugy tudom, hogy már nincsen jegy, azt viszont tudom mondani, hoyg aki jelentkezett, az már ne mondja vissza, mert sokan ezt csinálják...:(

csapjunk egy jó bulit! (alkohol nélkul is tud a nép mulatni remélem;))  lol

Címkék: felhívás helyzetjelentés javaslat

A bejegyzés trackback címe:

https://oagvm-kukac-nagymegyer.blog.hu/api/trackback/id/tr99754415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kayou · http://osztalyok.mindenkilapja.hu/ 2008.11.06. 21:22:54

Hát a szerkeszto urral kozlom hogy a második helyezett Nagy Csaba a 3.C osztlybol és a harmadik helyezett pedig Moravecz Balázs a 3.G osztálybol.

Nos a mi ostályunk 28-as létszámu és talán 2-3 ember nem jon tolunk a golyabálba szal lehet orulni ha gondolja.:D

Távoliember 2008.11.07. 17:59:00

Én is gratulálok a tiszteld Diákdiri Úrnak :) szerintem megérdemelte

Csege 2008.11.07. 18:34:11

szeretném én is kifejezni a gratuláciomat Fábiánffi, Moravecz és Nagy diri ill. dirihelyetteseknek. Remélem az ami fol volt sorolva a szorolapon az mind teljesul és még egy kis + ;-).

Sambadee 2008.11.16. 17:48:02

Ébresztő Csipkerezső(k)!!!!! 10 napja nem írtatok!!!!

Csabííí 2008.11.17. 21:55:55

Köszönöm mind hármunk nevében a gratulációt.
Igérem hogy mind hárman azon leszünk hogy minél több teljesüljön abból, amit igértünk :D

U.I.: Írtam kommentet a "Kampány"-hoz, kérme kommentálni
süti beállítások módosítása