OAGVM Suliblog

Hőn szeretett iskolánk átlagos, vagy éppenséggel nagyon nem átlagos napjairól szól ez a blog, ahova úgy özönlenek be reggelente kedves diáktársaim -akik között természetesen én is ott rejtőzöm- mint tavaszi illatos szellővel elkábított kis méhek, akik csak boldogságra, meg egy kis virágporra vágynak. Ezen a blogon keresztül szeretném üdvözletemet küldeni mindazoknak akik nap mint nap próbálják szebbnél szebbé varázsolni tökéletlen hétköznapjaimat, akik néha elég erős "tudásátadásikényszer"-ben szenvednek! Mindenesetre azé remélem egyszer majd lesz pár ember aki olvassa majd ezt az újkori fiatalság társadalmának egyik kedvelt eszközének számító imidzsformáló és -kiegészítő hatással bíró internetes csodát. u.i.: GimEko powa!!! :-O :D

Utolsó kommentek

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • hihihaha: Szia, hát gratulálok, az összefoglalódhoz, bár hosszúnak tűnik tényleg csak a minimálisat írtad le... (2008.12.15. 21:50) Wien - Lackenhof :P
  • Mad_EkoMan: bocsi, most nézem, kicsit hosszúra sikeredett, de még így sem írtam le mindent. jóvoltna!:P .D (2008.12.15. 21:20) Wien - Lackenhof :P
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • Keisha: sportnap nah ...igen ,kiváncsi leszek h a drága osztályommal mit hozunk ossze.. amatorok amatorje... (2008.12.15. 19:16) Várható
  • Keisha: vagy ittvannak meg a jomagam felék ..akik masok szorakoztatásával toltik utolso perceiket is :) ... (2008.12.15. 19:10) 10 perc mindenkinek jár

Hírcsatornák

Van ilyen is

2008.09.17. 17:07 | Mad_EkoMan | 14 komment

 Hello mindenki, ujra itt vagyok. :)

Ma volt egy óránk. Ez gondolom nem kelt senkiben sem nagy megdöbbenést. Még az sem nagy cucc, hogy most volt az 1. "tanulós" óra ebből a tantárgyból, ami mellesleg egy új tantárgy, új tanárral. Ez volt az alap, hogy nagyjából ismerjétek a szitut.

Aztán adott még egy bolondos osztály, hogy ki ne hagyjak semmilyen részletet. Annak ellenére, hogy ennek az órának afféle bevezető és ismertető órának kellett volna lennie, az osztály döntő többsége nagyon nem vágta a dolgokat. Oké, nem nagy cucc, nem fogunk természetesen belehalni a nagy értetlenségbe, de azért jó lett volna valamilyen fonalat elkapni. Hogy mi volt az oka? Nem tudom, de vannak tippjeim.

Kedves tanár(úr vagy nő, nem számít) szerintem most fogta másodszor a kezébe az adott könyvet, de lehet hogy túlzok. Mondta is mosolyogva: Most tanítom ezt a tantárgyat első éven. (hihi, gondoltam, nagyon vicces) Ennek biztos meg van az oka. Tanárhiány, vagy valami hasonló, de ezt már inkább nem taglalom. Nem is az én dolgom. Ez ellen nem tudunk semmit csinálni mi diákok, de legalább a kedves tanár előre utánanézhetett volna a dolgoknak, és ami még jobb lett volna, hogy egy magyar osztályban ne szlovákul tanítson le 45 percet. Persze nem okoz gondot lefordítani, kicsit utánanézni a dolgoknak(remélem) senkinek sem. Ez van, ezt kell szeretni, avagy "megszoksz vagy megszöksz". A diktálás sem volt az erőssége sajnos! Se nem lassított, amikor tizedszerre szóltunk, hogy: "Legyen szíves lassabban!", se nem szólt ránk szigorúan, hogy: "Ha nem dumálnátok, tudnátok követni!" vagy semmi hasonló megjegyzést nem ejtett el. A lehető legrosszabb tanárverzió számomra az ilyen, aki teljesen immunis és kimarad mindenből, csak letanít háromnegyed órát.

Hát igazából ennyi a story, amivel ott az órán senki nem foglalkozott, gondolván, lesz egy laza óránk. Nem baj, MÉG.:) De kitudja mit hoz a jövő...  Minden jót mindenkinek:)

Címkék: kritika helyzetjelentés eszrevetel

A bejegyzés trackback címe:

https://oagvm-kukac-nagymegyer.blog.hu/api/trackback/id/tr59668199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sambadee 2008.09.17. 19:26:48

Nem tudom ki vagy, de tetszik a blog:) Kritika, bírálat? El kell viselni, ha jogos, akkor meg... Szerintem, mindenki másképp csinálja, de ezzel azt hiszem nem mondtam újat:) Na kíváncsi vagyok, majd még blognézek...

Jucccy 2008.09.18. 17:30:09

Szió! Nagyon szupi lett ez az oldal..minden elismerésem a szerkesztőnek! Ehhez aztán már gógyi kell, neked pedig van:P Azt hiszem énis rendszeres olvasód leszek:-) Csak így tovább!:)

L!lla 2008.09.19. 19:04:19

Vééééégre egy blog, amit vigyorogva olvastam végig. Egy internetes naplót megírni (ráadásul a suliról) amúgy sem egy egyszerű feladat, de ahogy elnézem, Neked a kisujjadban van hozzá minden tudnivaló! Az meg, hogy nem árultad el a sulis faliújságra kitett "reklámodban", hogy ki vagy egy vérbeli ekomókushoz hű marketing fogás volt. De abban biztos vagyok, hogy addig nem nyugszom, míg rá nem jövök. Szerintem egész közel vagyok hozzá, főleg úgy, hogy minden reggel egy busszal zötykölődünk Megyer falvára :D

G. P. · http://corvinus.dnsalias.net/moodle 2008.09.25. 08:48:09

Egy kis segítség L!llának:
1. Nem gimis - "Mad_EkoMan"
2. Magyar osztály - "...egy magyar osztályban ne szlovákul tanítson..."
3. Nem elsős és nem is másodikos "a tavalyi gólyák csöppet fellélegeztek"
4. Nem negyedikes, mert ott már nincsenek új tantárgyak, sőt új tanárok sem nagyon - "egy új tantárgy, új tanárral"
5.. Fiú - lásd az 1. pontot, namegaztán ilyeneket (bármilyen fucsa) csak fiúk szoktak írni: "tavaszi illatos szellővel elkábított kis méhek, akik csak boldogságra, meg egy kis virágporra vágynak" :-)
6. Nem megyeri - lásd az "Élet a buszon" című blogot.
7. Nem intris, mert minden nap utazik - " A suli végeztével..."
8. A lakhelye valószínűleg Szerdahely, vagy környéke - "azonnal DS felé veszik az irányt."

Ők maradtak:
Csánó Ernő
Lénárt Tamás
Csabi Norbert
Gaál Adrián
Gašparik Dominik

Mivel személyesen egyiküket sem ismerem annyira, hogy eldöntsem, melyikük is lehet, maradt a jó öreg Google - elvégre ha valaki összehozott egy ilyen blog-oldalt, csak van valami más "nyoma" is az interneten... :-)

Na ki maradt?
CSÁNÓ ERNŐ!

Többet nem segítek L!lla, innentől próbáld meg magad kitalálni! :-))))))))))))))

G. P.

L!lla 2008.09.25. 12:49:48

Köszönöm a segítséget Kedves Tanárúr, csak egy bibi van a segítségekkel:
1. én már réges régen rájöttem, hogy ki az, és a felsoroltak nevei között még csak ott sincs
2. megígértem neki, hogy megőrzöm az inkognitóját, szóval amit ígértem be is tartom
3. nekem is van némi logikám, és a 8 pont közül 5re rájöttem magamtól is, a maradék három meg nem egészen stimmel :D
De azért tényleg nagyon szépen köszönöm a segítséget :D

L!lla 2008.09.25. 12:51:27

jah, és nagyonis vannak negyedikben új tantárgyak :S sajnos... mintha nem lenne így is elég gondunk :S

Sambadee 2008.09.25. 17:30:43

Kedves GP, Lilla, meg a Többiek, akik nyomoznak/tak! Szerintem abszolút nem fontos, hogy ki Mad_EkoMan. Azért kezdte ezt a blogot, hogy a suliról, rólunk irjon. Nekem sokkal érdekesebb, ha csak sejtésem van róla, minthogy tudjam a kilétét, de úgy látom ezt az oldalt át kellene nevezni valami Miss Marple, vagy Hercule Poirot Site-nak, mert mindenkit le akartok nyomzoni, aki nem a saját nevén blogozik. No, azért jó nyomozást:)

L!lla 2008.09.25. 20:26:32

Imádom Agatha Chirstie-t, szóval benne vagyok :-P

jumper 2008.09.25. 22:37:02

Hát elsőnek csak annyit, hogy az egész nyálas blogból csak úgy sugárzik, hogy a "titkos" blogíró nem más, mint Szabó Lilla, aliasz L!lla. De legrosszabb esetben is a 4.C osztályból való. Vajon miért? Ez a túlzottan idillikus-gagyibanános stílus tökéletesen passzol az említett osztályba járó nősténycsoport néhány tagjára, főleg a pár sorral feljebb található kisasszony "személyiségére".


G.P. Tanár Úr valószínűleg még nem töltött elég időt az interneten ahhoz, hogy tudja ---> nem minden betű igaz, ami fénylik. Attól még, hogy valaki azt a nevet adja magának, hogy Mad_EkoMan, még egyáltalán nem biztos, hogy fiú, sőt, még az sem, hogy hímnemű. Arról nem is beszélve, hogy a Tanár Úr kizárja a másodikos osztályokat. Miért is ne írhatna olyat egy másodikos, hogy "a tavalyi gólyák csöppet fellélegeztek"? Elvégre már nem gólya... Megtévesztés szempontjából (mondjuk ha elsős az illető, ami persze kizárt, szóval...) mindent lehet írni, főleg olyat, ami nem igaz. Én csak szegény Cs. E. nevezetű illetőt sajnálom, ha nem ő a szerkesztő azért, ha meg ő, akkor azért...

L!lla 2008.09.25. 23:39:28

"Kedves" jumper, a blogíró személye nagyonis érdekelt, mert volt értelme megtudnom ki is az, mert tényleg tetszett ahogy ír. Nah, de a Te véleményednek nevezett kis irományod itt, hát... nem tudom mivel érdemeltem/tük ki ezt, de valahogy ez túlzás. Szerintem nem egészen vagy tisztában a fogalmakkal, de hogy én, vagy bárki is az osztályomból "túlzottan idillikus" dolgokról írjon?!... ki van zárva :) Szeretem a magabiztos embereket, de Neked (az irományodból itélve) erre egyáltalán semmi okod :D nem baj, azért egy jót mosolyogtam Rajtad, ezt viszont köszi :)

üdv.- L!lla (igen, ebben az egyben igazad van-Szabó Lilla)

u.i.: azzal a különbséggel, hogy én ezt vállalom is ;)

L!lla 2008.09.25. 23:40:43

jah, a személyiségemről meg csak annyit, hogy először beszélgess el velem, aztán ítélj róla!!! ;)

L!lla 2008.09.25. 23:43:27

GP Tanár Urat meg feleslegesen oktatod ki a szerinted (!) teljesen alapvető "netes szabályokról". A suli rendszergazdája nincs eleget a neten :D :D tényleg jó vicc :)))

Sambadee 2008.09.26. 05:50:48

Kedves Jumper, ugye csak azt sajnálod a legjobban, hogy ez nem a te fejedből pattant ki! Először csinálj valamit egy nyilvános fórumon, aztán kritizálj! A nyálas kategória úgy látszik egyénenként más-más, szerintem ez itt jópofa és nagyon autentikus. De hát úgy látszik a humorérzék se azonos egyes embereknél:)

Távoliember 2008.09.26. 15:52:23

Üdv emberek. Nem akarok a vitába beszállni, a bizonyos "valakit" nem ismerem, de mintha ma láttam volna egy ájpodos(valahol említettél róla egy balesetet) embert a szerdahelyi buszról leszállni...
Szóval csak azért jöttem, hogy megdícsérjelek. Eddigi postjaid nagyon jók, csak így tovább! Abba ne hagyd egy jó ideig, legalábbis addig, míg itt vagy az ekomókusok birodalmában :)
süti beállítások módosítása