OAGVM Suliblog

Hőn szeretett iskolánk átlagos, vagy éppenséggel nagyon nem átlagos napjairól szól ez a blog, ahova úgy özönlenek be reggelente kedves diáktársaim -akik között természetesen én is ott rejtőzöm- mint tavaszi illatos szellővel elkábított kis méhek, akik csak boldogságra, meg egy kis virágporra vágynak. Ezen a blogon keresztül szeretném üdvözletemet küldeni mindazoknak akik nap mint nap próbálják szebbnél szebbé varázsolni tökéletlen hétköznapjaimat, akik néha elég erős "tudásátadásikényszer"-ben szenvednek! Mindenesetre azé remélem egyszer majd lesz pár ember aki olvassa majd ezt az újkori fiatalság társadalmának egyik kedvelt eszközének számító imidzsformáló és -kiegészítő hatással bíró internetes csodát. u.i.: GimEko powa!!! :-O :D

Utolsó kommentek

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • hihihaha: Szia, hát gratulálok, az összefoglalódhoz, bár hosszúnak tűnik tényleg csak a minimálisat írtad le... (2008.12.15. 21:50) Wien - Lackenhof :P
  • Mad_EkoMan: bocsi, most nézem, kicsit hosszúra sikeredett, de még így sem írtam le mindent. jóvoltna!:P .D (2008.12.15. 21:20) Wien - Lackenhof :P
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • Keisha: sportnap nah ...igen ,kiváncsi leszek h a drága osztályommal mit hozunk ossze.. amatorok amatorje... (2008.12.15. 19:16) Várható
  • Keisha: vagy ittvannak meg a jomagam felék ..akik masok szorakoztatásával toltik utolso perceiket is :) ... (2008.12.15. 19:10) 10 perc mindenkinek jár

Hírcsatornák

Amirol csak zárt ajtók mögött beszélnek...

2008.11.25. 21:57 | Mad_EkoMan | 8 komment

Hogy mi az? Remélem nem baj ha konkrétumokat nem árulok el, hiszen senkit sem szeretnék rossz fényben feltüntetni, számomra csak a közlés a lényeg. Rá kell jönni mindenkinek, hogy a problémákkal szembesülni kell, az emberekkel pedig beszélni, másképp a dolgok csak elharapódzanak majd, és nem lesz vége, csak "ha eljön a nyugdíj".

Sokan sokféléek vagyunk, így van ez ha egy ilyen nagy közösségrol van szó mint egy középiskola. Nem szép dolog szerintem kategorizálni a diákokat, egyes osztályokat aszerint, hogy ki milyen teljesítményt mutat az átvett tananyagból. Sem faji, sem származási, sem nemzetiségi kérdéseket nem lehet feszegetni szerény véleményem szerint ha egy diák, illetve egy osztály nem készül egy órára, vagy több órára. Attól még nem hülye. :S Csodálkozhatunk, viszont a csúcsa a dolognak az, hogy olyan kérdésekre, amelyeket nem vitatunk meg, nem is adhatunk értékelhetö választ sem. Ki lehet nyugodtan javítani, ha tévedek valamiben. Mitöl érzi valaki magát úgy, hogy a nemzete szerves része? Természetesen ebben az esetben is érvényes, hogy ahány ember annyi nézopont. Konkrétabban, attól vagyok magyar hogy minden apró részletét ismerem a népem történetének? Azt mondom, igen. IS!!! Vannak akiknek nem "profiljuk" a múlt ismerete. Attól már nem magyar, szlovák, német, ukrán vagy más nemzetiségu??? Nem hinném. Esetleg attól, hogy a meccsen teli torokból nyomom a ria-ria-hungáriát? Semmi esetre sem! Én a szívemben érzem magam magyarnak. Bocsánat, hogy nem azt és úgy csinálom, amit mások (1 konkrét személy ebben az esetben) mondanak. Attól mert 4-est kap valaki egy ADOTT tantárgyból, attól már nem tartozik a nemzet egységéhez? Már ha van olyan...

Aki érti, gondolja át! Aki nem, ismerje meg! Ne hagyjuk, hogy mások elvegyék tölünk azt, amit soha nem lehet! Az csak a Miénk! Bízz magadban!

Ha már csak egy pillanatig gondolkozol e sorokon, úgy érzem tettem valamit a probléma megoldása érdekében...

Címkék: felhívás eszrevetel

A bejegyzés trackback címe:

https://oagvm-kukac-nagymegyer.blog.hu/api/trackback/id/tr58788710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blindmelon 2008.11.25. 23:14:15

ismerős helyzet...

G. P. · http://corvinus.dnsalias.net/blog 2008.11.26. 07:50:31

Én az egyik legfontosabb dolognak azt tartom, hogy mindenki megfelelő szinten tudja használni az anyanyelvét, beleértve a fogalmazási és helyesírási szabályokat is. Enélkül "nincs miről beszélni"... :-)

G. P.

Távoliember 2008.11.28. 21:09:56

Ez igaz, hogy tudjuk használni az anyanyelvet úgy, ahogy kell, de ha nem vagyunk belőle profik, akkor is érezhessük magunkat magyarnak. De a tisztelt főszerkesztő úr egy másik "adott" órára gondolt szerintem, ezzel az esettel én is találkoztam, hogy tudás alapján ítélte meg az a bizonyos valaki, hogy magyar az illető. Kicsit rosszabbul felelt, esetleg az írásbeli rossz lett, már meg is kaptuk a magunkét...

jumper 2008.11.29. 18:06:44

Nem kell vele foglalkozni, mint ahogyan a pincebeli patkányokkal sem...

G. P. · http://corvinus.dnsalias.net/blog 2008.11.29. 21:26:34

Lehet, hogy nem mindenki tudja, de én is ide jártam gimibe, így pontosan tudom, melyik óráról, és kiről van szó. Az előző hozzászólásomban épp rá céloztam... ;-) Valóban kár vele foglalkozni, hiszen láthatóan azóta sem oldódott meg ez a gond. Na meg aztán nem is nekünk - nektek kellene ezzel foglalkozni, hanem az iskola vezetőségének! Az idő mindenesetre nektek dolgozik! :-)
Sajnálatos tény viszont, hogy évről-évre rohamosan növekszik azoknak a diákoknak a száma, akik nem értik a kicsit választékosabban fogalmazott szöveget, ill. nem tudnak egy épkézláb mondatot kinyögni az anyanyelvükön. Akinek nem inge, ne vegye magára!

G. P.

Csabííí 2008.12.02. 12:19:26

Szerintem sem kell törődni vele, mert nem éri meg agyon idegeskedni magatokat. Igaz nekem már nincs az a bizonoys tantárgyam, és semmi más órám azzal a tanárral. De hát mi is voltunk neki "Labancok" stb., nem éri meg vele törődni.
Legalább is ez az én véleményem, de aki szeretne tanácsot kérni hogy hogyan javíthat a helyzetén, szivesen elárulom neki, hogy hogyan is csináltam én még akkor .... :D

Sambadee 2008.12.02. 18:15:47

Csabííí, nem is gondoltam volna Rólad, hogy te is ilyen kényes helyzetbe kerültél? Azért kíváncsi lennék, hogy evickéltél ki belőle... Jelszó: HOLY:)

Sambadee 2008.12.02. 19:08:25

Kedves Csabiii, ez egy téves bejegyzés volt Neked, egy másik Tschabára gondoltam:)
süti beállítások módosítása