OAGVM Suliblog

Hőn szeretett iskolánk átlagos, vagy éppenséggel nagyon nem átlagos napjairól szól ez a blog, ahova úgy özönlenek be reggelente kedves diáktársaim -akik között természetesen én is ott rejtőzöm- mint tavaszi illatos szellővel elkábított kis méhek, akik csak boldogságra, meg egy kis virágporra vágynak. Ezen a blogon keresztül szeretném üdvözletemet küldeni mindazoknak akik nap mint nap próbálják szebbnél szebbé varázsolni tökéletlen hétköznapjaimat, akik néha elég erős "tudásátadásikényszer"-ben szenvednek! Mindenesetre azé remélem egyszer majd lesz pár ember aki olvassa majd ezt az újkori fiatalság társadalmának egyik kedvelt eszközének számító imidzsformáló és -kiegészítő hatással bíró internetes csodát. u.i.: GimEko powa!!! :-O :D

Utolsó kommentek

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • hihihaha: Szia, hát gratulálok, az összefoglalódhoz, bár hosszúnak tűnik tényleg csak a minimálisat írtad le... (2008.12.15. 21:50) Wien - Lackenhof :P
  • Mad_EkoMan: bocsi, most nézem, kicsit hosszúra sikeredett, de még így sem írtam le mindent. jóvoltna!:P .D (2008.12.15. 21:20) Wien - Lackenhof :P
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • Keisha: sportnap nah ...igen ,kiváncsi leszek h a drága osztályommal mit hozunk ossze.. amatorok amatorje... (2008.12.15. 19:16) Várható
  • Keisha: vagy ittvannak meg a jomagam felék ..akik masok szorakoztatásával toltik utolso perceiket is :) ... (2008.12.15. 19:10) 10 perc mindenkinek jár

Hírcsatornák

+1 rövidhír mára

2008.10.08. 19:39 | Mad_EkoMan | 1 komment

Biztos tudjátok már jó sokan, hogy mi a helyzet azzal a bécsi barangolással. De ha esetleg valaki mégse tudná, akkor annak ez a post most passzolni fog.

Na szóval! egy busz megtelt, tehát a leírt minimális létszám már megvan. A második busz telik, ahova valszeg a héten én is feliratkozok. Nem tudom tette-e valaki, de én igen, utánanéztem a hotelnak. Anyukám , van ott minden!:D Szauna, jakuzzi(vagy nemtom hogy írják), biliárd, csocsó, wellness, jó féle kajálda(már kinézetre), tök zsír ágyak, meg naggyonszép kornyezet, foleg télen, amikor mindent bebórít a HÓW :D

Szerintem megéri elmenni, nagy élmény tutti, foleg ha viszünk szánkót is :D:D:D
Mindenesetre nagy party lesz, és remélem még én(mi, ugye:)) is beleférek.

Ez volt a mai Kedvcsináló rovatunk. Remélem MEGcsináltam azt a kedvet ejjha:)

Címkék: helyzetjelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://oagvm-kukac-nagymegyer.blog.hu/api/trackback/id/tr87703886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Távoliember 2008.10.10. 17:51:55

Ööö, csak szólni szeretnék, hogy már a második busz is megtelt, harmadikat pedig nem szeretnének a tanárok indítani. Ezért aki hamarabb perkál, az fog menni.
süti beállítások módosítása