OAGVM Suliblog

Hőn szeretett iskolánk átlagos, vagy éppenséggel nagyon nem átlagos napjairól szól ez a blog, ahova úgy özönlenek be reggelente kedves diáktársaim -akik között természetesen én is ott rejtőzöm- mint tavaszi illatos szellővel elkábított kis méhek, akik csak boldogságra, meg egy kis virágporra vágynak. Ezen a blogon keresztül szeretném üdvözletemet küldeni mindazoknak akik nap mint nap próbálják szebbnél szebbé varázsolni tökéletlen hétköznapjaimat, akik néha elég erős "tudásátadásikényszer"-ben szenvednek! Mindenesetre azé remélem egyszer majd lesz pár ember aki olvassa majd ezt az újkori fiatalság társadalmának egyik kedvelt eszközének számító imidzsformáló és -kiegészítő hatással bíró internetes csodát. u.i.: GimEko powa!!! :-O :D

Utolsó kommentek

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • hihihaha: Szia, hát gratulálok, az összefoglalódhoz, bár hosszúnak tűnik tényleg csak a minimálisat írtad le... (2008.12.15. 21:50) Wien - Lackenhof :P
  • Mad_EkoMan: bocsi, most nézem, kicsit hosszúra sikeredett, de még így sem írtam le mindent. jóvoltna!:P .D (2008.12.15. 21:20) Wien - Lackenhof :P
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • Keisha: sportnap nah ...igen ,kiváncsi leszek h a drága osztályommal mit hozunk ossze.. amatorok amatorje... (2008.12.15. 19:16) Várható
  • Keisha: vagy ittvannak meg a jomagam felék ..akik masok szorakoztatásával toltik utolso perceiket is :) ... (2008.12.15. 19:10) 10 perc mindenkinek jár

Hírcsatornák

Vélemények / Javaslatok

2008.10.20. 21:48 | Mad_EkoMan | 10 komment

Csak annyit szeretnék kérni minden kedves látogatótól, hogy itt leírva véleményét segítsen nekem. A látogatottság csökken, és ez nekem így ebben a formában nem jön be. Akinek van kedve, azt kérem, írja le, hogy mit változtatna itt. Esetleg bármilyen építo, vagy segíto jellegu kritikát szívesen várok. Erre azért van szükségem, hogy úgy tudjam szerkeszteni az oldalt, hogy az NEKTEK tetszen és hogy minél többen olvassátok a blogot.

Esetleg csatlakozni is lehet az eddig egyszemélyes "flottámhoz" :D

Minden jót nektek.

Címkék: kritika felhívás javaslat eszrevetel

A bejegyzés trackback címe:

https://oagvm-kukac-nagymegyer.blog.hu/api/trackback/id/tr25723826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

G. P. · http://corvinus.dnsalias.net/blog 2008.10.21. 20:15:32

Talán felhívhatnád a figyelmet, hogy - ahogy a blog-oldalakon általában - itt is használhatók az RSS hírcsatornák. A hírcsatornákat a legújabb böngészők (IE 7, Firefox 3) tudják kezelni. A lényege röviden annyi, hogy ha valaki előfizet egy hírcsatornára, automatikus figyelmeztetést kap, ha az oldalon változás van. Ehhez nem is kell, hogy elindítsa a böngészőjét. Nem kell tehát állandóan "benézegetni" az oldalra, és esetleg megállapítani, hogy megint nincs semmi újság.
Nekem személyesen (és gomdolom, a szemüvegesek többségének) kicsit aprók a betűk, és a sötét alapon fehér betűkkel sem vagyok nagyon kibékülve. Úgy szoktam olvasni, hogy az egérrel kijelölöm a szöveget. :-)
A fő gond persze az, hogy manapság nemigen szeretnek az emberek olvasni - még az ilyen rövid blogokat sem. Ebből aztán követkzik, hogy fogalmazni sem tudnak, így aztán írni meg végképp nem fognak. Hányszor "reklámoztam" már, hogy a suli szerverén is működik blogszerkesztő, mégsem érdeklődött iránta még senki. Ahogy a cseh mondaná: "žádná celá nula nic." :-(
Azért csak kitartást! "Lesz még rosszabb" (Geszti P.) :-)

G. P.

Távoliember 2008.10.22. 16:56:07

Csatlakozom a Tanár Úrhoz, szerintem is kellene egy kis dizájnváltás, guglin szerintem kismillió féle van. Továbbá nem ártana még egy kis reklám, mert én eddig csak egy helyen láttam, hogy hova is kell kattintani. Erre nem tudom, mennyire jó ötlet, hogy "hoppá, ott felejtek egy lapot a katedrán" egy pár osztályban.
Én azért örök olvasód maradok :) már csak ezért ne hagyd abba :) Hajrá!

L!lla 2008.10.22. 17:29:31

az utsó két sorral én is egyetértek :))

Mad_EkoMan 2008.10.22. 23:30:48

így hirtelen utánanéztem a sablonnak, de ingyeneset nem találtam guglizás után, bár nem sokat foglalkoztam vele.
viszont ha valakinek van kedve készíteni egy sablont, akkor nyugodtan megteheti.
e-mailbe lehet jelentkezni, de addig is olvasom az XHTML és a CSS programozásrol szolo konyvet, és lehet hogy majd abbol fogok tudni valamit kezdeni. addig eygelore nem ugy néz ki mintha változtatni tudnék valamit itt az oldalon...bocsi.

am kossz a bizalmat, meg hoyg legalább van aki ide-idefigyelget néha ;) :D

Távoliember 2008.10.23. 21:43:45

Ajánlanám a WordPress (wordpress.org) nevű programot, csak sajna sehol sem találtam hozzá használati utasítást, elvileg pedig egy nagyon jó blogszerkesztő, ehhez lehet letölteni sokféle ingyenes témát (www.smashingmagazine.com).

Mad_EkoMan 2008.10.24. 16:32:32

nembaj, ugyes autodidakta vagyok. koszonom ;)

Csege 2008.11.19. 19:13:25

hellotok blogszerkesztok
lenne egy otletem, hogy mivel lehetne foldobni az oldalt
lehetne szavazást indítani, tudom is én mondjuk hogy melyik osztály ropisei a legjobbak vagy mivel toltenék az intrisek a szabadidejuket vagy tudom is én még mit.
esetleg, hogy mennyire tetszik az oldal stb.

kayou · http://osztalyok.mindenkilapja.hu/ 2008.11.23. 17:28:13

Tudtommal blogon nem lehet szavazást indítani, de sztem ugy reklámozhatod még neten a blogot, mint a sulirádion. Keress társoldalakat. Pl. a suli hivatalos oldala vagy a sulizenekar oldala. Mert így csak van és rá lehet katintani a sulirádiorol meg az én oldalamrol és annyi.

G. P. · http://corvinus.dnsalias.net/blog 2008.11.24. 13:13:57

Nem-e? :-) Itt van rá egy ellenpélda: corvinus.dnsalias.net/blog
Különben a suli gépeinek többségén megjelenő nyitóoldalra (mail.oagvm.sk) már rég tettem egy linket erre az oldalra is, de úgy látszik nem sokan veszik észre, pl. Mad_EkoMan sem - különben már bizonyára megköszönte volna... ;-)
Továbbra is érvényes az ajánlatom: "átköltözhet" a suliblog a suli szerverére, ahol a lehetőségeknek csak a csillagos ég szab határt. :-)
Még egy megjegyzés a szavazási lehetőséggel kapcsolatban: egy IP-címről csak egyszer enged szavazni (különben ugye ugyanaz a személy akárhányszor szavazhatna). Mivel a suli gépei ugyanazt az IP-címet használják, a szavazás a belső hálózatról nem működik. Persze erre is van megoldás: a diákok névvel és diákigazolványuk számával azonosíthatnák magukat a szavazás előtt.

G. P.

Mad_EkoMan 2008.11.24. 21:37:35

tényleg nem vettem észre:)
bár attól fuggetlenul még megkoszonom:)

Szóval köszönöm !
süti beállítások módosítása