OAGVM Suliblog

Hőn szeretett iskolánk átlagos, vagy éppenséggel nagyon nem átlagos napjairól szól ez a blog, ahova úgy özönlenek be reggelente kedves diáktársaim -akik között természetesen én is ott rejtőzöm- mint tavaszi illatos szellővel elkábított kis méhek, akik csak boldogságra, meg egy kis virágporra vágynak. Ezen a blogon keresztül szeretném üdvözletemet küldeni mindazoknak akik nap mint nap próbálják szebbnél szebbé varázsolni tökéletlen hétköznapjaimat, akik néha elég erős "tudásátadásikényszer"-ben szenvednek! Mindenesetre azé remélem egyszer majd lesz pár ember aki olvassa majd ezt az újkori fiatalság társadalmának egyik kedvelt eszközének számító imidzsformáló és -kiegészítő hatással bíró internetes csodát. u.i.: GimEko powa!!! :-O :D

Utolsó kommentek

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • hihihaha: Szia, hát gratulálok, az összefoglalódhoz, bár hosszúnak tűnik tényleg csak a minimálisat írtad le... (2008.12.15. 21:50) Wien - Lackenhof :P
  • Mad_EkoMan: bocsi, most nézem, kicsit hosszúra sikeredett, de még így sem írtam le mindent. jóvoltna!:P .D (2008.12.15. 21:20) Wien - Lackenhof :P
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • kayou: Nos én már a debutálo példányt is fogtam a kezembe és szép munka. Gratula érte a szerkesztoknek. M... (2009.12.29. 22:59) C!KKer
  • kayou: Hát télleg nagyon jo kirándulás volt, az tuti. Mi tervezzuk a visszautat osztálykirándulás formálj... (2008.12.16. 22:15) Wien - Lackenhof :P
  • csicsi :): Jaj de aranyosak wagytok isstenem :D Szeretlek titeket :D (2008.12.16. 21:29) Új "szerkesztő":))))))
  • Keisha: sportnap nah ...igen ,kiváncsi leszek h a drága osztályommal mit hozunk ossze.. amatorok amatorje... (2008.12.15. 19:16) Várható
  • Keisha: vagy ittvannak meg a jomagam felék ..akik masok szorakoztatásával toltik utolso perceiket is :) ... (2008.12.15. 19:10) 10 perc mindenkinek jár

Hírcsatornák

Tanári aranyköpések

2008.10.08. 19:25 | Mad_EkoMan | 23 komment

1.: "...mert azt hitte, ő nyalta csúcsosra a piramisokat...    ez volt a válasz egy egyszeru miért-re :D

2.: "gyorsan mint a szappanozott villám"  diák sürgetése:)

3.: "töröljétek KI a táblát gyerekek"

4.: "az csak optikai csalódás" a tanár valamit rosszul ír fel a táblára és ráfogja, hogy elnéztük közben gyorsan kijavítja:))

5.: "húzzátok be a függvényt" nyelvbotlás ...:)

6.: "Ezt tudnotok kéne, hisz már ezerszer a szátokba lett verve" noComment! lol

7.: "na akkor húzzatok egy görbe egyenest"

8.: "jaj! valaki ellopja za iskolát!:o" pedig csak a bácsi volt a létrán(kábeles-fúrós! Szerintem...) :DD

9.: "lefagyott a szoftver" amikor a diák nem tud valamit

(új)10.: "elhalt élo szervezetek"

Megpróbálok listát készíteni, ezért a segítségeteket kérem. Küldjetek e-mailt erre a címre: oagvmblog@gmail.com Teleírhatjátok akár ilyen aranyköpésekkel is, vagy írhattok nekem is, vagy amit akartok, szabad a pálya ;)

szerk.: köszi a "köpetet" :))  és előre is mindenkinek

To be continued...

 

ui.: egy kicsit feljebb hoztam a postot, hogy ne vesszen el a rengetegben, mint az az Ábel:))

 

Címkék: sztorik és történetek

A bejegyzés trackback címe:

https://oagvm-kukac-nagymegyer.blog.hu/api/trackback/id/tr9659016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picúr :DD 2008.09.11. 18:42:08

Hát megmondom őszintén nekem ez a blog nagyon tetszik!!!! :D
Az egész tök joul van megszerkesztve!!! :D
Úgy döntöttem rendszeres olvasója leszek!!!!! :)
A ..."...mert azt hitte, ő nyalta csúcsosra a piramisokat..."- megjegyzésre.... iggen nagy volt!!!! :D jou tanári beköpés az biztos!!! és jou volt rajta nevetni!!! :D XD :D
pápá nektek akik olvassák a blogot!!! :D
és elismerésem annak aki szerkeszti!!! :D

Mad_EkoMan 2008.09.11. 19:38:52

Hálás vagyok hogy írtál Picúr, remélem elindítod a "lavinát" :D

Picúr :DD 2008.09.11. 22:40:56

Én is remélem!!!!!!! :D:D:D
És az hogy írtam az természetes!!!!!!! :)

blindmelon 2008.09.12. 14:50:22

nem e-mailben hanem kommentben sorry,

diák sürgetése:
"gyorsan mint a szappanozott villám" :D

babyy:) 2008.09.12. 17:26:34

tok jo lett ez a blog, nekem nagyon tetszik :) remelem ( persze a sok tanulas mellett :D:D:D ) fogod folytatni rendszeresen, aztan olvashatunk még sok mindent :) tovabbi jo munkat hozza... :) pusszi

Eddíííí 2008.09.13. 11:02:56

télleg nagyon jo lett ez az oldal..meg azok a beköpések:) remélem lesz még több is:):D:D:D

MatiKUS(S):) 2008.09.13. 12:07:55

Udv!
Gratulálok a blogodhoz!:) Mióta figyelmembe ajánlották, azóta tobb-kevesebb rendszerességgel be szoktam nézni az oldaladra...
Remélem nem gond, hogy picit reklámoztalak azon osztályokban, ahol tanítok..:) Bízom benne, hogy sokan fogják olvasni és hozzászólni az egyes okfejtésekhez.. +legalább mi - tanárok is - szembesulhetunk (bizonyos szinten) a munkánk eredményével/értelmével/hibáinkkal (már ha van...:)
Na akkor mégegyszer gratula!
1 db. matek-tanár:)

Csege 2008.09.17. 17:34:05

igen tetszik ez az oldal, remélem lesznek még további "Aranykopések", miota egy bizonyos személy megemlítette azota lesem napmint - nap és kiváncsian várom a továbbiakat

Mad_EkoMan 2008.09.17. 18:28:15

Hát nagyon örülök a visszajelzéseknek, vagyis inkább már örülünk lassan, hisz úgy néz ki hogy új taggal bővül az eddig egyszemélyes csapatom, de azt majd úgyis tudatom mindenkivel.
Ja és figyuzzátok a faliujságot a napokban a suliban, mind a kettőt ami van :))) Persze nem mintha lenne olyan nap amikor nem nézitek meg :DD
Csak gondoltam szólok, nehogy meglepődjetek.;))

Csege 2008.09.20. 18:10:37

lenne egy kérdésem:
neked, mint weblapkészítőtársnak, hogy tetszik az a logó, ami fuzeten is rajta van, ill. ,ami a hivatalos logo lett, ugy színkombinációja, mint formája?

P.S.
ha érdekel a honlapom csak írj és elkuldom e-mailben, nem tudom, hogy itt reklámozhatom-e :P

Mad_EkoMan 2008.09.20. 19:35:31

Igazából nem értem h mire gondolsz. Fejtsd ki bovebben e-mailben, ha van kedved
oagvmblog@gmail.com

blindmelon 2008.09.21. 12:54:10

szar a logo

Mad_EkoMan 2008.09.21. 19:10:45

igazából nem is gyanítottam, hogy arra a logóra gondolsz, mert azt sem sejtettem hogy az egy logó :D
és nem, nekem sem jon be, nem tudom hova tenni, de nem egy nagy érvágás számomra ez a dolog:)

Sambadee 2008.09.21. 19:18:13

Az aranyköpések jók, azért csak gyűjtögessetek, elég sokat "produkálunk" szerintem:)
Ami az iskola (OA) logóját illeti, bírom ezt a magyar virtus-hangulatot!!! Kritika mindjárt, közben meg ott van mindenki előtt a lehetőség. Persze így könnyebb, ha csak így félvállról lemondunk valamit/kit. Ne értsetek félre, lehet véleményt nyilvánítani, de nem árt ha van benne egy csipetnyi IQ is. Remélem harag nincs blogozók:)

Csege 2008.09.22. 16:38:37

bocs de a logoval kapcsolatos komment részt nem értem, nem tudnál egy kicsit bovebben és világosabban fogalmazni?
koszi

Sambadee 2008.09.22. 19:19:31

csege, az én bejegyzésemet nem érted? pedig elég világos. próbáltam védeni azt a valakit, aki a logót csinálta olyan vélemény-nyilvánitótól, mint a Stevie Wonder-Dinnye. Hiszen, ahogy már irtam mindenki alkothatott volna egy logót, csak venni kellett volna a fáradságot. Nem birom, ha mindjárt lerohannak valamit/kit.

blindmelon 2008.09.22. 20:11:52

ebben igazad van h bárki csinálhatott volna logót.de ha pl én csináltam volna,akkor sem villognék vele mindenkinél...

blindmelon 2008.09.22. 20:14:00

és még annyit h a színkombináció elég rusnya,elveszi a kedvem mindentől,a forma meg...nincs benne sok ötlet,egy kép ami pc-ben van és egy körbe be lett szúrva,erre bárki képes lett volna,még aki nem is ebbe a suliba jár...

3GY3MB3R 2008.09.22. 20:27:41

Hello all!
1. Mad_EkoMan gratula ehhez az egészhez! Szép munka! Eszembe se jutott volna egy ien blogon létre hozni!
2. Hát a ,,logo,, (ha annak lehet nevezni), nekem személyszerint nem jön be! Kicsit ,,fura,, az egész, nincs semmi értelme szerintem! Sambadee igazad van, h a lehetőség mki előtt ott volt, de pl. sztem a suliban(OA) az osztályomban nem sok ember tudott róla, h lehet csinálni, már sorry, de aki tudott róla lehet azért nem próbálkozott nehogy beégjen, erre jön egy 3mb3rke, aki iennel megnyeri a ,,pályázatot,,! Kicsit fura! :D (a logo és a helyzet is)
3. További jó blogozást, és remélem be indul itt az élet!:D

Sambadee 2008.09.22. 20:30:48

szia, a villogásról nem tudok, nem is nagyon érdekel. de látod előre is megírhattad volna ezt a véleményt, sokkal tárgyilagosabb, mint a korábbi:) részemről ez a téma (logó) lezárva, további jó blogozást, addig sziasztok

blindmelon 2008.09.22. 20:40:29

hirtelen felindulás volt:)bocsi.részemről is lezárva...várom az új beköpések,nekem is van még egy csak régi füzetemben van az meg eltűnt :S

Csege 2008.09.23. 17:55:39

és mi van akkor ha azt mondom hogy én csináltam a logot?

blindmelon 2008.09.23. 18:14:40

mi lenne?semmi
süti beállítások módosítása